Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań…
Cały czas się śpieszymy i pracujemy coraz więcej godzin, bo mamy poczucie, że inaczej nie nadążymy za wymaganiami i pozostaniemy w tyle. Wielu liderów i szefów zastanawia się, jak...
Wielki talent.
Rekordowy transfer.
Nałóg, który zniszczył wszystko.
Świetny występ w młodzieżowych mistrzostwach świata w Kanadzie w 2007 roku pokazał, jak wielki drzemie w nim talent. Stawiano go w jednym szeregu z Sergio Agüero, chciały go u siebie Inter i Atlético, ale za rekordowe 4,2 miliony euro trafił do CSKA Moskwa. Stolica Rosji miała być trampoliną do wielkiej kariery Dawida...
Książka uhonorowana nagrodą Premio Strega - włoskim odpowiednikiem Bookera - oraz Premio Strega Giovani.
Poruszająca powieść, która natychmiast po premierze stała się bestsellerem.
Subtelna, szczera, słodko-gorzka proza.
Świadectwo narodzin autorki jako pisarki i jej odchodzenia, jako człowieka.
Ada d’Adamo była tancerką baletową, ale narodziny niepełnosprawnej córki Darii przed szesnastoma...
VideoBook „Kinesiology taping estetyczny. Naklejaj na zdrowie!” nauczy Cię, jak w prawidłowy sposób KROK PO KROKU zaaplikować te kolorowe taśmy i uzyskać spektakularne efekty zarówno estetyczne jak i zdrowotne . Pozbędziesz się napięć mięśniowych, obrzęków oraz spłycisz zmarszczki. Otrzymasz instrukcję w wersji pisemnej jak i wideo.
Naucz się kinesiology tapingu - krok po kroku i z widocznymi...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....