„Pismo. Magazyn opinii” to wyjątkowy projekt medialny, realizowany pro publico bono. Miesięcznik „Pismo” wyróżnia wnikliwość, rzetelność i apolityczność publikowanych tekstów. Tworzą dla niego wybitni autorzy reportaży, esejów, prozaicy i poeci, fotograficy i ilustratorzy. „Pismo” stawia na tzw. long read , czyli obszerne, wnikliwe teksty, które unikają powierzchownych...
Wydanie specjalne miesięcznika „Pismo. Magazyn opinii”.
Magazyn to wyjątkowy projekt medialny, realizowany pro publico bono. Miesięcznik „Pismo” wyróżnia wnikliwość, rzetelność i apolityczność publikowanych tekstów. Tworzą dla niego wybitni autorzy reportaży, esejów, prozaicy i poeci, fotograficy i ilustratorzy. „Pismo” stawia na tzw. long read, czyli obszerne,...
Poprzednie wydanie książki oparte było o stan prawny aktualny wg daty 1 stycznia 2010 r. Od tamtego czasu nastąpiły na tyle znaczące zmiany w przepisach norm technicznych i prawnych, że dla jej dobra należało mieć nowe spojrzenie na dotychczasową merytorykę.
Najważniejszym powodem weryfikacji stał się fakt obowiązywania od dnia 1 stycznia 1992 r. postanowień wieloarkuszowej Polskiej Normy PN-92/E-05009...
Wyniki rozlicznych badań wskazują, że gospodarki, w których zlokalizowane są przedsiębiorstwa o dużych zdolnościach innowacyjnych osiągają wyższe stopy wzrostu. Przedsiębiorczość technologiczna, innowacyjność i konkurencyjność stały się kategoriami, które odgrywają we współczesnym świecie kluczową rolę. Właściwe ich zrozumienie może w znacznej mierze pomóc wielu przedsiębiorstwom w osiągnięciu sukcesu...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Podatek dochodowy od osób fizycznych (z ang. PIT - personal income tax) jest stosunkowo młodą konstrukcją w europejskich systemach podatkowych. Jest on formą daniny publicznej realizującej najczęściej pozafiskalne funkcje opodatkowania. Jako bezpośrednia forma podatku od dochodów wzbudza silne emocje polityczne pozostając najbardziej „rozpoznawalną” przez obywateli formą obciążeń publiczno...