Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

latarnia

  • ZŁOTE POCAŁUNKI. OPOWIEŚCI NIEZWYKŁE - ebook

    Data dostępności: 12.05.2009

    Data publikacji: 01.04.2009

    SPIS TREŚCI Catulle Mendès (1841 – 1909): ZWIERCIADŁO CUDZOZIEMKI TCHÓRZ FATALNE ŻYCZENIE BARONOWA DE TRÈFL ZŁOTE POCAŁUNKI Alfons Daudet (1840 – 1897): KOZA PANA SEGUIN ARLEZJANKA LATARNIA MORSKA W SANGUINAIRES STARUSZKOWIE ŚMIERĆ DELFINA PAN PODPREFEKT NA WSI ZGON „SEMILLANTY” Guy de Maupassant (1850 – 1893): HORLA PORTRET Edgar Allan Poe (1809 – 1849): ZDRADZIECKIE SERC MALSTROM ZADZIWIAJĄCE...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 12,30 11,07 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Asmodeusz. Portrety - ebook

    Data dostępności: 16.01.2017

    Data publikacji: 01.01.2013

    Fascynacja drugim człowiekiem, obsesja, uzależnienie psychiczne - to wszystko może być tylko iluzją, w której tkwimy silniej niż w rzeczywistości. Nigdy nie jest jednak zbyt późno na zmianę. Wyboru dokonujemy każdego dnia, podobnie, jak bohaterowie sportretowani w Asmodeuszu. Co może być latarnią w ciemności? Czy na pewno wiemy, co jest dla nas najważniejsze? Asmodeusz. Portrety to zbiór 7 opowiadań. Jolanta...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 28,00 25,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów - audiobook

    Data dostępności: 11.02.2020

    Data publikacji: 11.02.2020

    Czy jesteś gotów zmienić świat? Jean Case, przewodnicząca stowarzyszenia National Geographic Society i współzałożycielka fundacji Case Foundation, dzięki temu, że przeprowadziła poszukiwania kluczowych cech wybitnych ludzi, którzy odmienili kiedyś i odmieniają obecnie oblicze świata - od rewolucjonistów po innowatorów - odkryła pięć wspólnych właściwości. Co zaskakujące, nie należały do nich zdrowie,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Berdo
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Tygodnik Powszechny