Chcesz swobodnie rozmawiać w codziennych sytuacjach?
Ucz się z kursami „Angielski w typowych sytuacjach - New Edition” - to praktyczne kursy konwersacyjne, które rozwijają umiejętność porozumiewania się w typowych sytuacjach i pozwalają bez trudu opanować język angielski na poziomie średnio zaawansowanym.
Dlaczego warto wybrać kursy „Angielski w typowych sytuacjach - New Edition”?...
Repetytorium leksykalne. Rozmawiaj płynnie i swobodnie!
650 zwrotów i wyrażeń niezbędnych do swobodnego porozumiewania się
mini-dialogi i gotowe zdania uczące płynnej konwersacji
120 minut nagrań po polsku i angielsku - tylko native speakerzy
kolokacje i phrasal verbs dla średnio zaawansowanych
podręcznik - 68 stron: pełny zapis nagrań, tłumaczenia słówek, zdań i dialogów
Audio...
Chcesz poprawić rozumienie ze słuchu i swobodnie mówić po angielsku?
Ucz się z kursem „Angielski dla zapracowanych - A Month in Brighton” - to praktyczny kurs do nauki ze słuchu, który rozwija umiejętność porozumiewania się w codziennych sytuacjach. Kurs prezentuje tematy codziennych konwersacji, uczy niezbędnych słów i zwrotów, a dzięki specjalnie opracowanym ćwiczeniom umożliwia naukę...
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu!
Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego...
Już nieobcy język obcy!
Skuteczne przygotowanie, czyli sprawdź, dlaczego przerywasz naukę lub tkwisz w miejscu i skąd czerpać świeże siły
Motywacja, czyli dowiedz się, jak maksymalnie podkręcić swój stan psychiczny, byś nie mógł powstrzymać się przed uczeniem
Optymalne techniki uczenia się, czyli wybierz to, co zadziała właśnie w Twoim przypadku
Nauka języków obcych większości z nas nie...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....