ANGIELSKI Konwersacje dla zaawansowanych to zestaw (podręcznik + MP3) obejmujący ponad 60 autentycznych, ciekawych dialogów, trudne słówka i gotowe zwroty na każdą okazję, kilkadziesiąt interesujących ćwiczeń z kluczem odpowiedzi + aż 5 godzin nagrań na płycie mp3.
Kurs przeznaczony jest dla osób znających język przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia...
Kurs do samodzielnej nauki. 1500 najważniejszych słów i zwrotów dla osób początkujących i zaczynających naukę + gramatyka
Angielski (wersja amerykańska) Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących i wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw tego języka. Kurs polecamy wyjeżdżającym do USA w celach turystycznych, do pracy i na studia.
Kurs podstawowy obejmuje 12 lekcji (148 min....
Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii.
Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy
Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...
Kurs gwarantuje samodzielną naukę skutecznej komunikacji w języku angielskim. Został opracowany specjalnie z myślą o osobach początkujących i średnio zaawansowanych. Zestaw obejmuje podręcznik (104 str.) i materiały audio (blisko 4 godziny nagrań native speakerów w formacie MP3). Uczy prowadzenia rozmów, ćwiczy rozumienie ze słuchu i prawidłową wymowę, zapoznaje ze zwrotami z języka potocznego, niezbędnymi...
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy...
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu?
O tym właśnie jest ta książka.
Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Ile rzeczywistości jest w telewizji? Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona? Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja? Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje Marcin Sanakiewicz, autor Telewizji ponowczesnej . Posługując się metodologią badań performatywnych, bada efekty oraz relacje zachodzące pomiędzy telewizją, jej kreacjami, odbiorcami i społeczeństwem.
...
Do celu skutecznie i z pasją!
Coach najlepszym przyjacielem, czyli daj się zainspirować
Stres i sens życia, czyli od rozmowy z prezesem do prawdziwej pewności siebie
W zgodzie z samym sobą, czyli trzeźwe spojrzenie na sprawy prywatne i zawodowe
Każda zmiana zachodząca w ludzkim życiu - zarówno ta planowana, jak i nadchodząca znienacka - rodzi w nas lęk i niepokój. Tymczasem osiąganie kolejnych,...