PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...
Magazyn literacko-kryminalny dla fanów historii mocnych i brutalnych, z dreszczykiem i strachem. Zapewnia dawkę kryminalnych opowiadań napisanych przez najlepszych polskich pisarzy, artykuły specjalistyczne z zakresu kryminalistyki, przegląd najciekawszych pozycji literackich oraz wywiadów z ich autorami.
„Rzeczpospolita Życie Regionów” - magazyn wspierający rozwój samorządu terytorialnego.
Od 3 lat na łamach „Rzeczpospolita Życie Regionów” pokazujemy rozwój Polski lokalnej cały czas wspierając rozwój samorządu terytorialnego. „Rzeczpospolita Życie Regionów” to źródło informacji o regionach i miastach.
Co tydzień na łamach magazynu „Rzeczpospolita Życie...
W magazynie publikowane są recenzje i omówienia premier w teatrach polskich oraz niektórych zagranicznych, festiwali teatralnych oraz książek poświęconych teatrowi, a także eseje i felietony o tematyce teatralnej.
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
„Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
W 19 diecezjach Polski...
My Company Polska to magazyn biznesowy skierowany do grupy małych i średnich przedsiębiorców, właścicieli tych firm i ich managerów. Jego zadaniem jest pomagać im w prowadzeniu biznesu, informować o rzeczach dla nich najważniejszych, a także inspirować do rozwoju.
Każdy numer magazynu składa się z czterech sekcji. W otwierającej pismo sekcji Know What przedstawiane są historie liderów firm i skuteczne...