Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analityki predykcyjnej - ebook

44,90 41,76 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Eric Siegel 

18.05.2018

18.05.2018

polski

398

MT Biznes

978-83-8087-194-6

Opis:

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
***
Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
***
„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych”.
- Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

„Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata”.
- Marianna Dizik, statystyk, Google

„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.
- John Francis, starszy analityk danych, Nike

Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.
- Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing

„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.
- Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analityki predykcyjnej - ebook
Forma zakupuCena

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analityki predykcyjnej - ebook

44,90 41,76 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Pandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?
  2. 2.Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
  3. 3.Marketing w twojej firmie
  4. 4.Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców
  5. 5.Indywidualny program MBA
  6. 6.Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
  7. 7.Prywatyzacja emerytur
  8. 8.Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji
  9. 9.Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?
  10. 10.Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Ekonomia dla każdego - czyli o czym każdy szanujący się obywatel, wyborca i podatnik wiedzieć powinni
  2. 2.Inflacja. Wróg publiczny nr 1
  3. 3.Odwaga w przywództwie
  4. 4.TAK! 60 sekretów nauki perswazji
  5. 5.Fastlane milionera
  6. 6.Europejski lider wzrostu
  7. 7.Lider przedsiębiorczości
  8. 8.To jest marketing!
  9. 9.Office Samurai: Lean w biurze
  10. 10.MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski