Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

waniowski, sobotkiewicz, daszkiewicz

  • Marketing. Teoria i przykłady - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2010

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 49,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Berdo
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Plus Minus