Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

photo

  • Press – e-wydanie – 3-4/2024

    Press – e-wydanie – 3-4/2024

    Data dostępności: 01.03.2024

    Data publikacji: 01.03.2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Inwencja i innowacja. Jak powstało białe oświetlenie? - ebook

    Inwencja i innowacja. Jak powstało białe oświetlenie? - ebook

    Data dostępności: 17.09.2021

    Data publikacji: 17.09.2021

    Inwencja i innowacja. Jak powstało białe oświetlenie? skupia się na historii rozwoju różnych sposobów oświetlenia powiązanych z czterema innowacjami, dążącymi do uzyskania dziennego światła białego. Milion lat upłynęło od odkrycia przez homo erectus i użytkowania żółtego światła ognia (I innowacja) do wykorzystania przez nas (homo sapiens) jako światła białego wysokotemperaturowych lamp gazowych pod...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,00 16,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Kraków przez uchylone drzwi. Stereoskopowy obraz miasta na zdjęciach z XIX i XX wieku - ebook

    Data dostępności: 14.04.2020

    Data publikacji: 14.04.2020

    Kraków przez uchylone drzwi to podróż do zaginionego miasta, które w postaci ukazanej na zamieszczonych fotografiach nigdy nie istniało. Fotografia jest iluzją. Nigdy, czytelniku, nie wierz w to, co zobaczysz na zdjęciach. Ktoś chce Ci przekazać swoją wizję i każe w nią uwierzyć... Fotografia stereoskopowa miała być prawdziwym wizerunkiem świata - powstała w połowie XIX w., przez sto lat gościła w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 45,00 40,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Najskrytsze miejsca duszy
  2. 2.Lovelight Farms. Tom 2. Evelyn & Beckett
  3. 3.Kevin's Korner w wersji do nauki angielskiego. Williamstown Series
  4. 4.Prawdziwa SELF-CARE (bez kryształów, głodówek i kąpieli w pianie)
  5. 5.Osada
  6. 6.Walhalla
  7. 7.Sekret
  8. 8.Miałam tak wiele
  9. 9.Miałam tak wiele
  10. 10.Klucz do szczęścia

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Sport
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Przyjaciółka
  8. 8.Motor
  9. 9.Iron Flame. Żelazny płomień
  10. 10.Plus Minus