Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

konkurentami

  • Romantyczna historia - ebook

    Data dostępności: 04.10.2023

    Data publikacji: 04.10.2023

    Ojcowie Olive Monroe i Gunnara Mangussona byli konkurentami w dziedzinie nowych technologii. Gdy młodzi przejmują prowadzenie firm, podtrzymują rodzinną tradycję, a ognia ich rywalizacji dodaje chemia, która zawsze między nimi była. Gdy Olive wygrywa duże zlecenie, o które oboje się ubiegali, umawiają się na kolację. Kończy się ona wspólną nocą. Po pewnym czasie Gunnar dowiaduje się, że Olive nie grała...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,99 9,89 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 6/2024

    MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 6/2024

    Data dostępności: 04.11.2024

    Data publikacji: 04.11.2024

    „MIT Sloan Management Review Polska” to magazyn wydawany na licencji Massachusetts Institute of Technology, uznawanej w aktualnych rankingach za najlepszą uczelnię na świecie. Łącząc nasz magazyn z wydawanym dawniej „ICAN Management Review” rozszerzymy jego biznesowo-technologiczny charakter o materiały przygotowywane z polskimi ekspertami i badania z polskiego rynku. W ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 78,00 74,10 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 5/2024

    MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 5/2024

    Data dostępności: 23.09.2024

    Data publikacji: 23.09.2024

    „MIT Sloan Management Review Polska” to magazyn wydawany na licencji Massachusetts Institute of Technology, uznawanej w aktualnych rankingach za najlepszą uczelnię na świecie. Łącząc nasz magazyn z wydawanym dawniej „ICAN Management Review” rozszerzymy jego biznesowo-technologiczny charakter o materiały przygotowywane z polskimi ekspertami i badania z polskiego rynku. W ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 78,00 74,10 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Historia Persji. Tom III - ebook

    Data dostępności: 04.06.2014

    Data publikacji: 04.06.2014

    Trzeci tom Historii Persji obejmuje okres od pojawienia się na scenie politycznej w XIV w. tureckiego rodu Safawidów, przywódców szyickiego zakonu Kyzyłbaszy, później założycieli dynastii, która w XVI w. odbudowała, po kilku stuleciach państwowego i dzielnicowego rozbicia, państwo perskie w jego dzisiejszych granicach. W XIX stuleciu kraj staje się obiektem infiltracji zachodniego kapitału. Głównymi...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 31,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Matti Nykänen. Życie to bal - ebook

    Data dostępności: 07.04.2023

    Data publikacji: 07.04.2023

    Obszerna i wzruszająca książka o człowieku, który zadziwił cały świat. Tragiczny krajobraz jego duszy potrafili zrozumieć tylko nieliczni. Sam Adam Małysz mówił o Mattim Nykänenie, że to skoczek wszech czasów. Na szczycie sportowego sukcesu czekały na niego złote medale mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich oraz niezliczone rekordy. W dramatycznym życiu legendarnego Fina wydarzyło się jednak...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,99 40,49 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika - ebook

    Data dostępności: 05.09.2015

    Data publikacji: 31.08.2015

    W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Innowacje we współczesnej gospodarce - ebook

    Data dostępności: 15.05.2016

    Data publikacji: 15.05.2016

    WSTĘP Dynamiczny rozwój gospodarki światowej odbywa się obecnie pod wpływem trzech wzajemnie warunkujących się trendów - globalizacji, rewolucji techno-logicznej i informatycznej. Pierwszy z nich, jako rozwinięcie ery fordyzmu, przyczynia się do obniżania kosztów transakcyjnych. Proces ten, jednak według wielu ekonomistów ogranicza możliwość stosowania i utrzymywania w długim okresie przewagi komparatywnej,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,75 22,28 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Dom utraconych
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Polityka
  9. 9.Forbes Women
  10. 10.W głąb

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.NIE
  10. 10.Polityka