Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

gier

  • Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo - ebook

    Data dostępności: 09.02.2022

    Data publikacji: 09.02.2022

    Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,99 44,99 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Dom gier - ebook

    Data dostępności: 19.02.2016

    Data publikacji: 04.02.2016

    Rhys jest nieślubnym dzieckiem lorda Westleigh. Odrzucony przez całe życie zabiega o akceptację ojca. Kiedy więc może pomóc w naprawie rodzinnych finansów, nie waha się. Aby zdobyć odpowiednią kwotę, otwiera dom gier dla dam z towarzystwa. Jego najczęstszym gościem staje się Madame Fortune, a Rhys wkrótce wdaje się z nią w romans. Nie wie, że Madame Fortune naprawdę nazywa się Celia Gale, a jej ojciec...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 14,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing gier wideo - ebook

    Data dostępności: 27.05.2013

    Data publikacji: 06.05.2013

    Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić. Marketing - słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,00 22,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier - ebook

    Data dostępności: 09.06.2017

    Data publikacji: 09.06.2017

    "Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,99 35,99 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Otłuszczenie ciała i dystrybucja tłuszczu podskórnego jako wyznacznik poziomu sportowego zawodniczek i zawodników zespołowych gier sportowych - ebook

    Otłuszczenie ciała i dystrybucja tłuszczu podskórnego jako wyznacznik poziomu sportowego zawodniczek i zawodników zespołowych gier sportowych - ebook

    Data dostępności: 25.07.2023

    Data publikacji: 25.07.2023

    Zarówno niedorozwój lub zbyt duża redukcja otłuszczenia, jak i jego nadmierna akumulacja powodują zaburzenia w funkcjonowaniu organizmu na wielu poziomach. Dlatego ważne jest poznanie zmienności wzorców dystrybucji nie tylko u dorosłych kobiet i mężczyzn, ale też u dzieci, osób starszych oraz sportowców - szczególnie narażonych na zaburzenia homeostazy energetycznej ze względu na wysoki poziom aktywności...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

    Data dostępności: 26.09.2012

    Data publikacji: 29.08.2012

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • CD-Action Retro – e-wydania – 1/2024

    CD-Action Retro – e-wydania – 1/2024

    Data dostępności: 15.04.2024

    Data publikacji: 15.04.2024

    Magazyn dla fanów starszych gier i nie tylko.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 14,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Gry wideo. Zarys poetyki - ebook

    Gry wideo. Zarys poetyki - ebook

    Data dostępności: 01.04.2023

    Data publikacji: 01.04.2023

    Praca Piotra Kubińskiego Gry wideo - zarys poetyki będzie ważna i interesująca nie tylko dla badaczy gier komputerowych, będzie wielce pouczająca dla badaczy kultury współczesnej. (…) Rozważania i analizy autora na temat emersji jako konstytutywnego składnika gier wideo w pełni mnie przekonują. prof. dr hab. Maryla Hopfinger Zabiegom immersyjnym i emersyjnym, którymi posługują się twórcy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 16,00 14,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nocne koncerty - ebook

    Data dostępności: 31.03.2016

    Data publikacji: 04.03.2016

    Pasją panny Philippy Westleigh jest gra na fortepianie i komponowanie muzyki. Marzy też o koncertowaniu, jednak ze względu na bliznę szpecącą jej twarz stroni od ludzi z towarzystwa. Kiedy dowiaduje się o domu gier dla wysoko urodzonych dam, udaje się do jego właściciela, sir Xaviera, i prosi go, by w masce mogła dawać koncerty dla jego gości. Panna Westleigh szybko zyskuje rozgłos, a dom gier zaczyna...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 14,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry - ebook

    Data dostępności: 05.11.2018

    Data publikacji: 05.11.2018

    Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,99 38,69 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Berdo
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Tygodnik Powszechny